joi, 2 mai 2013

Clientul poate fi educat in spiritul asigurarii numai daca asiguratorii isi onoreaza obligatiile

Adrian MARIN CEO-ul GENERALI RomaniaPiata asigurarilor se poate redresa daca va invata din greselile facute pe segmentul auto si daca asiguratorii vor practica cu totii preturi tehnice care sa reflecte riscul, protectia prin reasigurare si calitatea serviciilor oferite, este de parere Adrian MARIN, CEO-ul GENERALI Romania. "Clientul roman poate fi educat in spiritul asigurarii numai daca noi, asiguratorii, ii vom garanta siguranta de care are nevoie. Aceasta nu o putem face decat onorandu-ne cu totii obligatiile asumate in fata lor", declara seful operatiunilor grupului italian in Romania. 

Vorbind despre solutiile de care piata are nevoie pentru a-si depasi limitarile si problemele, intr-un interviu acordat Revistei PRIMM - Asigurari & Pensii, Adrian MARIN sustine ca, totodata, climatul din piata asigurarilor trebuie sa fie dominat de respect si incredere, pe fondul unui cadru legislativ care sa permita predictibilitate pentru un business sanatos pe termen lung. 

"Sper ca entitatile specializate (si responsabile) din piata (UNSAR, UNSICAR, FPVS, AAR, APPA etc.) sa gaseasca modalitatea eficienta de colaborare pe obiectivele comune si unitare. Un exemplu concret poate fi dat si de recenta Conferinta Nationala de Asigurari Auto, in urma careia ar trebui sa vedem o reglementare a situatiei prezentate privind vatamarile corporale, materializata intr-un proiect de act normativ", a semnalat liderul GENERALI Romania. 

Mai mult decat atat, in contextul in care asigurarile se bazeaza pe cifre si indicatori, pe calcule actuariale care sa permita proiectarea afacerii, Adrian MARIN sustine ca "mai avem mult de lucru in a crea cadrul organizat si legal care sa ne permita sa avem acces transparent la date, in scopul realizarii unor evaluari si proiectii, tinand cont de factorii economici determinanti. Ceea ce vreau sa spun este ca avem nevoie de acces transparent la datele Politiei, de baze de date comune privind daunele si fraudele, rau-platnicii etc." 

La nivelul companiei pe care o conduce, eforturile vor fi concentrate, in continuare, pe mentinerea actualilor clienti printr-o servisare mai buna si prin programe de fidelizare, dar si pe dezvoltarea parteneriatelor cu brokerii si bancile. "Clientul ramane in centrul tuturor actiunilor companiei pentru ca dorim sa ii oferim in continuare serviciile de calitate cu care a fost obisnuit si care ne-au diferentiat intotdeauna de competitie". 

De asemenea, GENERALI Romania si-a propus intrarea pe profit in anul 2013, dupa ce in anul 2012 compania a reusit sa isi reduca semnificativ rezultatul financiar negativ, de la 83 mil. lei in 2011, la 18 mil. lei. 

"Am invatat in toti acesti ani in care ne-am confruntat cu pierderi cum sa ne calculam costurile si sa vedem de unde vin pierderile. Am aplicat deja de anul trecut aceste scheme si eu zic ca am reusit. Ne-am redus intr-un an pierderile cu peste 14 mil. EUR", a declarat Adrian MARIN.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu