joi, 2 mai 2013
Reglementarea vanzarilor online de asigurari ar trebui sa fie mult mai stricta
Vanzarea online de asigurari castiga teren si in Romania, oferind o alternativa interesanta canalelor de distributie traditionale, atat din punctul de vedere al costurilor, cat si in ceea ce priveste accesibilitatea. "Un intermediar in asigurari se poate intalni cu 5-6, maxim 10 clienti zilnic, un site de profil poate fi vizionat de cateva sute, mii sau zeci de mii de persoane zilnic. Prin urmare, calitatea informatiilor disponibile trebuie sa fie foarte buna. La fel si modul de prezentare al acesteia", a declarat Alexandru APOSTOL, Director General, MAXYGO Broker de Asigurare.
Astfel, se impune reglementarea cat mai rapida a acestui domeniu, mai ales tinand cont de faptul ca vanzarile pe Internet au un potential important pentru piata. "In mod sigur online-ul este unul dintre canalele de distributie ale viitorului. Acest canal insa trebuie reglementat in consecinta, mai ales intr-o piata ca Romania in care primeaza pretul si nu calitatea serviciilor (...). Pe acest segment, reglementarile ar trebui sa fie mult mai stricte si mult mai explicite decat cele dedicate canalelor traditionale de distributie pentru ca adresabilitatea, cel putin teoretica, a unui astfel de canal de distributie este mult mai mare decat a intermediarului in asigurari", a adaugat Alexandru APOSTOL.
Canalul online, analizat din prisma avantajelor pe care le ofera atat pentru brokeri, cat si pentru asiguratori, va reprezenta una dintre temele dezbatute in cadrul Conferintei "Ziua Brokerilor" de la FIAR 2013 - Forumul International Asigurari-Reasigurari, care se va desfasura luni, 20 mai, cu incepere de la ora 10:00.
Posturi similare in categoria Asigurari
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu