marți, 18 noiembrie 2014
Putem observa o tensiune intre brokeri si asiguratori, care nu atrage efecte pozitive
Desi relatiile dintre companiile de brokeraj si cele de asigurari ar trebui sa se bazeze pe parteneriate stabile, care aduc beneficii ambelor parti, realitatea indica faptul ca lucrurile nu functioneaza intotdeauna astfel. "Teoretic, intre client, broker si asigurator ar trebui sa existe o relatie de tip win-win-win in care brokerul presteaza servicii catre client si este remunerat de catre compania de asigurare. In acest caz, brokerul ofera solutiile necesare clientilor sai, interesele clientului sunt reprezentate si asiguratorul isi promoveze produsele pe piata", a declarat Alexandra ARSENIE, Business Development Manager, INSIA Romania.
"Cu toate aceasta, privind in realitatea cotidiana, putem observa o tensiune intre brokeri si asiguratori, care nu atrage efecte pozitive. Anumiti asiguratori cred ca acolo unde este implicat un broker este mai dificil sa isi promoveze produsele si, totodata, sa isi pastreze portofoliul de clienti", a subliniat Alexandra ARSENIE.
Avand in vedere faptul ca distributia asigurarilor prin brokeri are o pondere ridicata la nivelul pietei romanesti, aceasta situatie trebuie imbunatatita.
"Pentru a se stabili niste relatii durabile intre asiguratori si brokeri este nevoie ca fiecare sa inteleaga rolul sau ca jucator al pietei si, totodata, este nevoie sa actionam cu profesionalism, onestitate, transparenta, respect fata de munca celuilalt, criterii ce ar genera la randul lor incredere fata de partenerul de business. Acest lucru nu poate veni decat in timp printr-o maturizare a pietei si prin ridicarea standardelor", a adaugat reprezentantul INSIA Romania.
Posturi similare in categoria Asigurari
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu