vineri, 5 decembrie 2014
Clientii romani au inca retineri fata de asigurari
Clientii romani nu sunt educati financiar. Nu inteleg beneficiile asigurarilor. Nu isi protejeaza patrimoniul, mai ales in perioade economice dificile. Ignora viitorul familiei si nu inteleg ca trebuie sa isi asigure viata.
Suna cunoscut? Din pacate, poate ca astfel de afirmatii au devenit deja clisee in piata de asigurari, care incearca sa isi revina dupa loviturile primite in perioada de criza.
La polul opus, clientii au inca retineri fata de asigurari, lucru lesne de explicat prin mai multe mijloace. Banii sunt tot mai putini sau mai greu de obtinut, economia nu da semne de revenire, imaginea asiguratorilor in randul populatiei este una cel putin sifonata si, nu in ultimul rand, serviciile oferite de o parte din ei mai au cale lunga pana sa se apropie de cele mai inalte standarde.
Asadar, este clientul ignorant, iresponsabil sau needucat?
Oare brutarul il apostrofeaza pe omul flamand ca trebuie sa manance atunci cand ii este foame? Cu siguranta nu, dar capitalizeaza pe o nevoie primara, viscerala, cum este, de altfel, si nevoia de protectie. Si pana asiguratorii nu vor dovedi ca sunt capabili, ca industrie, sa ii satisfaca aceasta nevoie, se pare ca "vina" va ramane, in continuare, a clientului.
Posturi similare in categoria Asigurari
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu