marți, 22 ianuarie 2013

Cum sa alegi parole mai sigure?

Cum poti sa alegi parole mai sigure pentru conturile tale pe internet.
Experimentul realizat de un grup de cercetatori americani a aratat care ar putea fi solutia alegerii unei parole electronice greu de ghicit, variantele care trebuie eliminate din start fiind zilele de nastere, numele de animale si propozitiile. 


Greselile de gramatica sau de scriere se afla la baza alegerii reusite a unei parole greu de identificat, potrivit rezultatului unui experiment realizat de specialistii Universitatii Carnegie Mellon, din Statele Unite. 

Cercetand sistemele actuale de spart parole, Ashwini Rao si colegii lui de la universitate au descoperit ca atunci cand oamenii au fost rugati sa aleaga parole mai lungi, acestea au fost mai usor de ghicit. 

Cele mai ineficiente idei pentru o parola sunt cele care contin nume de animale, ziua si locul nasterii si cele formate din propozitii. 

"Folosirea parolelor sub forma de propozitii sau de fraze, precum "abiggerbetterpassword" (n.r. "oparolamailungasimaibuna") sau "thecommunistfairy" (n.r. "zanacomunista") este in crestere, spun cercetatorii in lucrarea lor, pe care urmeaza sa o prezinte luna viitoare. 

Alte tipuri de structuri familiare explica acestia in continuare, precum adresele postale, adresele de e-mail sau URL-uri, pot constitui de asemenea parole nesigure, in ciuda lungimii lor. 

Potrivit lucrarii, greselile gramaticale pot face o mare diferenta, din moment ce hackerii sunt constant in cautare de parole corecte din punct de vedere gramatical. 

Astfel, greselile de scriere sau de gramatica pot pacali multe dintre aceste atacuri cibernetice. 

Folosind un model analitic, cercetatorii au descoperit ca scaderea activitatii de cautare a termenilor din cauza prezentei structurilor gramaticale poate ajunge la 50%. 

"Un rezultat semnificativ al muncii noastre este ca eficienta parolelor lungi nu creste odata cu lungimea", au mai spus cei de la universitatea americana. 



Firma de cercetare SplashData propune cateva ponturi pentru a-ti face parolele mai sigure:



Foloseste parole de opt sau mai multe caractere, de tipuri amestecate. De exemplu: "eat cake at 8!" sau '"car_park_city?" 

Evita sa folosesti aceeasi combinatie nume de cont - parola pentru site-uri diferite. 

O varianta riscanta in mod special este utilizarea aceleiasi parole pentru site-uri de entertainment precum cea pentru e-mail, retelele de socializare (Facebook, Twitter, Tumblr, LinkedIn) si serviciile financiare. 


Sursa: Mediafax
Aflati mai multe >>

luni, 21 ianuarie 2013

Cine plateste in urma accidentului provocat de un sofer fara permis?

Soferul care a provocat un accident din care au rezultat doua victime, nu detine permis de conducere.
Doua persoane au ajuns saptamana trecuta la spital, in Bucuresti, dupa ce au fost implicate intr-un accident provocat de un sofer care circula fara permis de conducere. Acesta a pierdut controlul masinii, provocand un accident in cartierul Rahova. In urma evenimentului, barbatul vinovat a fost verificat cu aparatul alcooltest, insa nu consumase bauturi alcoolice.

Doua persoane care erau pasageri in masinile implicate in incident au avut nevoie de spitalizare. Conform legislatiei rutiere in vigoare, conducerea pe drumurile publice a unui autovehicul de catre o persoana care nu poseda permis de conducere se pedepseste cu inchisoare de la 1 la 5 ani.

In acest caz a existat un concurs de infractiuni, soferul fiind vinovat si de vatamarea corporala din culpa a doua persoane, ceea ce inseamna ca, daca vatamatii se vor constitui parte civila in proces, atunci pedeapsa va fi cu executare.

Daca masina condusa de barbatul fara permis era asigurata RCA, cei pagubiti isi vor primi contravaloarea daunelor, atat pentru vatamari corporale, cat si pentru avariile suferite de vehicule, in limita a 5 mil. EUR, respectiv 1 mil. EUR. 

In mod normal, fiind vorba de comiterea unei infractiuni, compania de asigurari se poate indrepta impotriva celui vinovat pentru recuperarea contravalorii daunei, dupa ce va despagubi persoanele prejudiciate.

Masina vinovatului era inmatriculata in Italia, astfel incat pagubitii vor fi nevoiti sa se adreseze corespondentului Carte Verde al companiei italiene din Romania, care poate fi o companie locala de asigurari sau un regularizator de daune. Aceste informatii sunt disponibile la Biroul Asiguratorilor Auto din Romania

In cazul in care masina era neasigurata, tot B.A.A.R. va gestiona cazul, in numele entitatii corespondente din Italia. 

Numai daca vehiculul era radiat si nu mai avea locul obisnuit de stationare in Italia, atunci victimele se pot adresa Fondului de Protectie a Victimelor Strazii pentru a demara procesul de despagubire.

Ce este Fondul de Protectie al Victimelor Strazii?

Fondul are 3 roluri prevazute de directivele europene si anume: organism de compensare, centru de informare si fond din care sunt acordate despagubiri persoanelor prejudiciate in urma accidentelor rutiere cu autor necunoscut sau fara asigurare de raspundere civila auto ... continuarea articolului o gasiti aici.

Cine are dreptul sa beneficieze de despagubiri din Fondul de Protectie al Victimelor Strazii?

Persoana prejudiciata beneficiaza de despagubiri din Fond in aceleasi limite si aceleasi conditii ca si o persoana prejudiciata de un vehicul care are asigurare RCA valabila ... continuarea articolului o gasiti aici.
Aflati mai multe >>

sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Spitalele private vor fi finantate in continuare de la buget

Eugen Nicolaescu Ministrul sanatatii
Dupa toate controversele iscate in ultimele zile, pornite de la declaratia facuta de Ministrul Sanatatii in urma cu nici o saptamana, potrivit careia de la 1 martie va fi sistata finantarea din fondurile CNAS a spitalelor private, Eugen Nicolaescu s-a razgandit. Oficialul a anuntat ieri ca spitalele private continua sa primeasca finantare din Fondul National Unic de Asigurari Sociale de Sanatate, insa aceasta va fi facuta diferit. Astfel, potrivit noilor declaratii, incepand de la 1 martie, serviciile medicale care nu vor mai fi decontate de Casa Nationala de Asigurari de Sanatate (CNAS) in spitalele private vor fi internarile in situatii care pot fi acoperite si de spitalele publice din zona respectiva. 


"Pentru linistea tuturor in legatura cu spitalele private, mentionez ca acestea vor fi finantate pentru ambulatoriu de specialitate, pentru spitalizarea de zi si daca sunt spitale unice in zona, adica nu exista acolo spitale publice, sau daca au specialitati unice in respectiva zona", a declarat Nicolaescu intr-o conferinta de presa.

Ministrul a anuntat ca urmeaza sa discute cu reprezentantii spitalelor private din Romania pentru a stabili termenii clari ai prevederilor din contractul-cadru, care va intra in vigoare de la 1 martie. "Contractul-cadru trebuie aprobat mai intai de Guvern, bineinteles, dupa aprobarea Legii Bugetului", a precizat Eugen Nicolaescu.

Potrivit noilor declaratii, nasterile in spitalele private nu vor mai beneficia de decontare partiala ca si pana acum decat in situatia in care singura maternitate dintr-o anumita zona a tarii ar fi una privata.

In rest, tot ceea ce inseamna servicii in ambulator, internari de zi va fi decontat in continuare de la bugetul sanatatii. Vor beneficia de decontare de la CNAS si pacientii care se adreseaza spitalelor private pentru servicii medicale si interventii care nu pot fi obtinute in sistemul public de sanatate.

Sursa: 1asig.ro
Aflati mai multe >>

Modificare importanta din 2013 pentru toti soferii

Hotararile judecatoresti privind amenzile de circulatie vor pute fi contestate
Conducatorii auto vor putea contesta hotararea judecatoreasca prin care sunt solutionate plangerile depuse impotriva proceselor verbale de constatare a contraventiilor rutiere.


Asta, in conditiile in care, pana in prezent, o astfel de hotarare judecatoreasca era definitiva si irevocabila. Noua regula a fost introdusa de Guvern in Codul rutier, prin ordonanta de urgenta.

“Modificarile aprobate de Guvern au fost determinate de decizia Curtii Constitutionale din 15 mai 2012, prin care s-a admis exceptia de neconstitutionalitate a alin. 3(1) al art. 118 din Codul rutier, care stabileste ca hotararea judecatoreasca privind plangerea impotriva procesului-verbal de contraventie este definitiva si irevocabila.

Prin decizia Curtii Constitutionale si prin modificarile adoptate in acest sens de Guvern, se da dreptul conducatorilor auto sa conteste hotararea judecatoareasca prin care se solutioneaza plangerile pe care le depun impotriva proceselor verbale de constatare a contraventiilor rutiere”, potrivit unui comunicat al Guvernului. 

Din momentul aplicarii noilor prevederi, soferii vor avea o cale de recurs impotriva hotararilor judecatoresti, prin care instanta solutioneaza plangerile impotriva procesului verbal de constatare a contraventiilor de circulatie.

“Una dintre schimbari este foarte importanta si ea va relua practic niste articole din Legislatie plecand de la decizia 500 a Curtii Constitutionale care a declarat neconstitutional un articol din Legea 202 privind Mica reforma in Justitie, respectiv asa cum prevedea legea initial, faptul ca nu mai ai dreptul la recurs.


Acum, practic s-a revenit si sigur ca toate documentele subsecvente vor trebui readuse la situatia initiala. Si plecand de aici, va dati seama ca si in ceea ce inseamna suspendarea dreptului de a conduce se va prelungi perioada de solutionare de catre instanta a unei astfel de situatii.

Daca instanta va stabili ca aceasta contestatie este temeinica, persoana respectiva va avea dreptul la un recurs, care recurs va fi reprogramat la o data anterioara. Si tot asa, iata ca vom merge pe acest principiu, care sigur respecta drepturile omului. Dar, in planul sigurantei rutiere are imediat repercusiuni” a declarat pentru Agerpres, Lucian Dinita, seful Directiei Rutiere.


Sursa: manager.ro
Aflati mai multe >>

Noul cod rutier a intrat in vigoare astazi

Noul format de permis european de conducere a intrat in vigoare in statele UE incepand de sambata 19 ianuarie
Noul format de permis european de conducere a intrat in vigoare in statele UE incepand de sambata, 19 ianuarie, iar toate noile documente incepand de la aceasta data vor trebuie sa respecte forma standard a unui card de credit din plastic, anunta Reprezentanta Comisiei Europene.

Noul permis european va inlocui treptat cele peste 100 de modele diferite din hartie si plastic, utilizate in prezent de mai mult de 300 de milioane de soferi in intreaga UE. Aceasta actiune face parte dintr-un pachet mai amplu de masuri (cea de-a treia Directiva UE privind permisele de conducere) care intra in vigoare si care sunt concepute pentru a ameliora libera circulatie, a combate frauda si a imbunatati siguranta rutiera pe intreg teritoriul UE, se arata intr-un comunicat al Reprezentantei Comisiei Europene remis, vineri, agentiei Mediafax.

"Politia rutiera din Europa trebuie sa recunoasca in prezent peste 100 de tipuri diferite de permise de conducere din hartie si plastic. Fotografiile de identitate pot fi depasite, categoriile pentru care conducatorul auto are permis pot fi neclare, iar documentul poate fi usor de falsificat. Permisele de conducere contrafacute reprezinta o invitatie la crima, motiv pentru care avem nevoie de permise care sunt usor de citit, usor de inteles si foarte greu de falsificat", a declarat vicepresedintele Comisiei Europene, Siim Kallas, responsabil pentru domeniul transporturilor.

Directiva 2006/126/CE privind permisele de conducere a fost adoptata de statele membre si de Parlamentul European in 2006. Aceasta a trebuit sa fie transpusa de statele membre pana la 19 ianuarie 2011 si devine pe deplin aplicabila la 19 ianuarie 2013.

Permisele existente nu sunt afectate, dar vor fi inlocuite cu noul format in momentul reinnoirii lor sau cel tarziu pana in 2033. Permisul european de conducere poate fi adaptat astfel incat sa includa simboluri nationale, decizia apartinand fiecarui stat membru.

Noul permis de conducere include o serie de elemente de securitate menite sa il faca inviolabil si sa descurajeze falsificarea acestuia.

In plus, aceasta masura este insotita de crearea unui sistem de schimb de date electronice la nivel european, pentru a facilita schimbul de informatii intre administratiile nationale. Procesul de gestionare a permiselor de conducere pentru persoanele care isi schimba resedinta in alt stat membru va fi astfel simplificat.

De asemenea, aceasta va contribui in mod semnificativ la descurajarea "turismului pentru obtinerea permisului de conducere" si a fraudei, de exemplu prin punerea in aplicare a noii interdictii, mai stricte, conform careia un stat membru nu elibereaza permisul unei persoane al carei permis a fost deja retras, suspendat sau restrictionat de un alt stat membru.

Conform noilor norme, permisele de conducere trebuie reinnoite, pentru conducatorii de automobile si motociclete, o data la 10-15 ani, in functie de statele membre. Conducatorii de autobuze si de camioane trebuie sa-si reinnoiasca permisul din cinci in cinci ani si sa efectueze un control medical pentru reinnoirea acestuia.

Este vorba despre o reinnoire administrativa care nu necesita nicio testare suplimentara. Astfel, se asigura ca informatiile, fotografiile, etc. inscrise pe permise sunt actualizate, elementele de securitate ale cardurilor pot fi actualizate periodic pentru a tine seama de noile tehnologii, iar statele membre au in permanenta informatii actualizate referitoare la permisele aflate in circulatie.

Alte masuri legate de introducerea permisului european de conducere vizeaza o limita de varsta mai ridicata pentru accesul direct (in urma testarii teoretice si practice) la permisele pentru motocicletele cele mai puternice, si anume 24 de ani in loc de 21 de ani cat este in prezent. Noul regim impune si acumularea unei experiente de minimum patru ani (in loc de doi) de conducere a unor motocicletele mai putin puternice inainte de obtinerea permisului de conducere pentru motocicletele cele mai puternice.

De asemenea, mopedurile constituie o noua categorie de vehicule, iar candidatii la obtinerea permisului de conducere a acestora vor trebui de acum inainte sa sustina un test teoretic. Statele membre pot introduce si teste de aptitudini si de comportament si examene medicale. UE stabileste si o varsta minima recomandata de 16 ani, varsta de la care permisele pentru mopede sunt recunoscute reciproc de catre toate statele membre (statele membre pot cobori acest nivel la 14 ani pe teritoriul national). Este pentru prima data cand UE introduce cerinte minime pentru mopeduri.

Se introduce si un set de reguli minime pentru examinatori, in ceea ce priveste calificarea initiala si formarea continua.

Directiva 2006/126/CE privind permisele de conducere a fost adoptata de statele membre si de Parlamentul European in 2006. Aceasta a trebuit sa fie transpusa de statele membre pana la 19 ianuarie 2011 si devine pe deplin aplicabila la 19 ianuarie 2013.


Sursa: Mediafax


Aflati mai multe >>

miercuri, 16 ianuarie 2013

Evolutia tarifului la RCA in ultimele 6 luni

tarife mai mari la asigurarile RCA
Nu ati facut accident? Felicitari! Prima RCA tocmai vi s-a dublat, dar aveti 5% reducere. Ce concluzie poate trage un client cand afla ca i se dubleaza prima de asigurare dupa numai sase luni, fara sa fi cauzat vreun accident? Cel mai probabil, va considera ca este pacalit ...




Aici gasiti articolul integral: www.vreauasigurare.ro
Aflati mai multe >>

2013 este anul de consolidare pentru segmentul asigurarilor de viata

Florina Vizinteanu Presedinte BCR Asigurari de Viata
Piata asigurarilor de viata nu a fost marcata de schimbari notabile pe parcursul anului 2012. Acest segment a inregistrat o crestere nominala usoara de 0,28%, in moneda nationala, la 1,3 mld. lei, conform datelor prezentate de CSA pentru primele trei trimestre ...



Articolul integral poate fi citit aici: www.vreauasigurare.ro
Aflati mai multe >>

Absenta fransizei pe CASCO contribuie substantial la mentinerea tarifelor ridicate

Cu peste jumatate din totalul subscrierilor la nivel de piata, asigurarile auto sunt, de ani buni, generatoare de pierderi pentru cei mai multi dintre asiguratorii din Romania. Daca in cazul RCA vorbim despre o polita obligatorie, unde obtinerea de profit iese de regula din discutie avand in vedere daunalitatea ridicata si cresterea despagubirilor acordate pentru vatamari corporale, si pe CASCO pierderile sunt semnificative.



Articolul integral poate fi citit aici: www.vreauasigurare.ro
Aflati mai multe >>

Amenzi si penalizarea politei CASCO pentru neechiparea masinii cu cauciucuri de iarna


penalizarea politei CASCO pentru neechiparea masinii cu cauciucuri de iarna
Pentru soferii care circula fara cauciucuri de iarna pe suprafete cu zapada sau polei, nerespectarea prevederilor legale atrage amenzi intre 630 si 1.400 lei reprezentand 9 pana la 20 de puncte amenda, alaturi de retinerea certificatului de inmatriculare. 

Daca amenda pentru lipsa cauciucurilor de iarna nu mai este o noutate pentru soferii din Romania, incepand cu aceasta iarna tot mai multe companii importante de asigurari de pe piata locala au operat schimbari ale produselor facultative CASCO, astfel incat sa penalizeze clientii care nu isi iau masurile de precautie impuse prin lege.

Conform legislatiei nationale in vigoare in domeniul asigurarilor, neechiparea vehiculului cu anvelope de iarna in sezonul rece nu reprezinta o conditie de excludere de la plata despagubirilor pe RCA. Pe de alta parte, pe CASCO, fiind vorba de o asigurare facultativa, companiile au inceput inca de anul trecut sa modifice clauzele contractuale. In prezent, modalitatile de penalizare variaza de la o companie la alta, astfel incat unele platesc doar o parte din valoarea daunelor, in timp ce altele au incadrat aceste evenimente la excluderi.

Asadar, unii asiguratori aplica o fransiza de 30% din valoarea pagubei pentru daunele survenite in timp ce masina era condusa pe drumurile publice in perioada 1 noiembrie - 31 martie, fara ca aceasta sa fie dotata cu anvelope de iarna. In alte cazuri, se recomanda in contracte anvelopele de iarna, dar nu sunt obligatorii - dar, in caz de accident, dauna nu se despagubeste daca anvelopele sunt uzate.

La alte companii, excluderea apare in cazul in care se dovedeste ca evenimentul asigurat are o cauzalitate directa cu faptul ca vehiculul nu este echipat conform dispozitiilor legale.
Aflati mai multe >>

marți, 15 ianuarie 2013

Victor Ponta despre sistarea finantarii spitalelor private

poza lui Victor Ponta primul ministru al Romaniei
Premierul Victor Ponta a declarat ieri, 14 ianuarie, ca masura anuntata de Ministrul Sanatatii privind sistarea finantarii spitalelor private din fondurile CNAS - Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, este o solutie pentru "lucrurile anormale" care tin de modul in care sunt finantate sistemul public si cel privat si ca va avea in acest sens o discutie cu reprezentantii Fondului Monetar International ...



Aici poate fi gasit articolul integral: www.vreauasigurare.ro
Aflati mai multe >>

Analiza SWOT a piatei asigurarilor

Stabilitatea pietei, reasezarea tarifelor, prezenta jucatorilor internationali, dezvoltarea canalului vanzarilor online, sporirea profesionalismului, maturizarea jucatorilor alaturi de "eternul" potential neexploatat sunt cateva dintre conceptele identificate ca puncte forte ale pietei asigurarilor pe parcursul anului trecut ...

Articolul integral poate fi citit aici: www.vreauasigurare.ro
Aflati mai multe >>

luni, 14 ianuarie 2013

Frauda in asigurarile auto - cea mai mare problema a industriei de asigurari

Frauda in asigurarile auto cea mai mare problema din piata asigurarilor.
Estimarile de la finalul anului trecut indica pierderi de 100 mil. EUR ale asiguratorilor in urma solicitarilor frauduloase de daune. Potrivit unui sondaj realizat de 1asig.ro, mai mult de jumatate dintre respondenti considera ca fraudele reprezinta peste 20% din totalul despagubirilor.


Totodata, este cunoscut faptul ca din punctul de vedere al tentativelor de frauda, cel mai expus este segmentul auto, iar problema este una prezenta la nivel international. In acest context, implicatiile internationale ale fraudelor in sectorul asigurarilor auto vor reprezenta una dintre principalele teme de dezbatere ale Forumului International de Asigurari de la Istanbul.


Reprezentanti ai autoritatilor si ai companiilor de profil din ECE si nu numai se vor reuni pentru doua zile (3-4 martie) in capitala turca pentru a discuta si despre frauda - vazuta ca cea mai mare problema a industriei europene de asigurari.


Vor fi analizati factorii care au condus la cresterea numarului de fraude in ultimul an. De asemenea, se va vorbi si despre posibilitatea ca o cooperare eficienta la nivel international sa reprezinte solutia pentru stoparea acestui fenomen.

Nu in ultimul rand, vor fi analizate sistemele electronice existente pe pietele din regiune, capabile sa ofere date despre istoricul vehiculelor, astfel incat tentativele de frauda sa poata fi identificate mai usor.


Sursa: Xprimm
Aflati mai multe >>

Se sisteaza finantarea pentru spitalele private

Contractul cadru care va intra in vigoare de la 1 martie va sista finantarea din fondurile CNAS a unitatilor spitalicesti private
Contractul cadru care va intra in vigoare de la 1 martie va sista finantarea din fondurile CNAS a unitatilor spitalicesti private si, astfel, spitalele publice vor avea un buget cu aproximativ 10% mai mare, potrivit declaratiilor lui Eugen Nicolaescu, Ministrul Sanatatii.

"Eu sunt liberal si ar fi trebuit sa fiu primul care sa spun ca da, sa le dam, sa facem ... Nu. Sunt liberal, raman in continuare liberal, dar consider ca banul public, in acest moment, este atat de putin, incat el trebuie foarte bine cumpanit, foarte bine chibzuit. Cineva care isi dezvolta o afacere privata nu si-o face pe banul public. Cand isi gandeste business plan-ul respectiv, ca sa-si faca investitia, se gandeste ce venituri are din ceea ce poate el... Deci, in acest moment, decizia noastra este clara: sectorul public traieste din banul public; domeniul privat traieste din banul privat", a explicat Eugen Nicolaescu.

In acelasi timp, Eugen Nicolaescu a anuntat ca Romania nu este pregatita in aceasta perioada pentru o trecere la alta modalitate de finantare a sistemului, care sa includa coplata. 

Declaratiile Ministrului Sanatatii arunca mari semne de intrebare asupra viitorului si modului de realizare a reformei sistemului sanitar din tara noastra, subiect care s-a aflat pe agenda publica in cursul anului trecut.

Sursa: Xprimm
Aflati mai multe >>

ASTRA nu a fost notificata privind avarierea unui avion TAROM

Avion de tip Airbus al companiei TAROM
Un avion de tip Airbus al companiei TAROM a fost avariat usor sambata 12 ianuarie 2013, dupa ce a fost lovit de un fulger la aterizarea pe aeroportul din Istanbul. Niciun pasager nu a fost ranit in incident. 

Aeronavele TAROM sunt asigurate de compania Astra, care acopera atat polita CASCO, cat si raspunderea civila. Potrivit unor surse din piata, pana in acest moment, TAROM nu a notificat Astra referitor la producerea acestui incident si nu a solicitat inca prezenta reprezentantilor asiguratorului pentru evaluarea pagubelor. O posibila explicatie ar fi existenta unei fransize in polita de asigurare. 

Specialistii in aviatie apreciaza ca evenimente de acest tip sunt deosebit de rare, pana in prezent niciun avion TAROM nefiind implicat intr-o situatie similara. 

Flota TAROM este formata din 23 de aeronave, dintre care o aeronava Airbus 310-325, 4 aeronave Airbus 318-100, 4 aeronave Boeing 737-300, 4 aeronave Boeing 737-700, o aeronava Boeing 737-800, 7 aeronave ATR 42-500 si 2 aeronave ATR 72-500. 

In ultimii ani, compania Astra Asigurari a platit doua dintre cele mai mari daune de pe piata de asigurari aviatice din Romania, rezultate din doua incidente petrecute pe Aeroportul "Henri Coanda" Otopeni in decembrie 2007 (10 mil. USD pentru o aeronava apartinand TAROM, cea mai mare dauna platita vreodata in Romania), respectiv aprilie 2008 (4,2 mil. USD pentru o aeronava apartinand ROMAVIA).

Sursa: Xprimm
Aflati mai multe >>

vineri, 11 ianuarie 2013

Lucruri minore care iti saboteaza succesul

Lucruti minore care iti saboteaza calea spre succes
Este uimitor felul in care prin lucruri aparent minore oameni isi saboteaza din ce in ce mai mult succesul. Iata cinci aspecte minore prin care chiar si tu iti sabotezi succesul:

1. Gramatica
In ziua de astazi, felul in care oamenii vorbesc, atat pe retelele de socializare, cat si prin mesajele telefonice arata putin diferit fata de structurile gramaticale pe care le invatam in scoala. Faptul ca traim in secolul vitezei ne influenteaza in fiecare zi si se pare ca ne poate influenta in mod negativ. Atat prescurtarile, cat si cuvintele preluate din engleza ii fac pe unii din jurul nostru sa ne priveasca suspicios. Incearca sa folosesti un limbaj corect din punct de vedere gramatical pentru a evita sa fii judecat de catre ceilalti.



2. Vanzarile rapide
 Atunci cand te hotarasti sa vinzi sau sa cumperi un anumit produs trebuie sa te gandesti foarte bine, pentru ca indiferent de situatie, daca nu calculezi bine vei putea avea de pierdut. In cazul in care achizitionezi o masina la mana a doua nu face tranzactia inainte de a vedea si a testa masina. Acest lucru se aplica indiferent de ce produs vrei sa cumperi sau sa vinzi.



3. Promiti prea multe
Asteptarile pe care cei din jur le au de la tine conteaza foarte mult. Incearca sa nu faci promisiuni in cazul in care stii ca nu vei fi capabil sa le onorezi. In acest fel vei reusi sa pastrezi intacta increderea pe care ceilalti din jurul tau o au in tine. Nu incerca sa impresionezi pe cineva facand o promisiune pe care nu vei reusi sa o respecti.



4. Lipsa de rabdare
In ziua de astazi lipsa de rabdare ne da tuturor batai de cap si avem din ce in ce mai multe de pierdut din cauza acestui aspect. Mai mult decat atat, ni se intampla uneori sa nu mai avem rabdare cu noi insine. Pentru a evita aceste situatii, incearca sa nu te gandesti doar la scop si analizeaza cu atentie fiecare pas pe care trebuie sa il urmezi pentru a ajunge la succes.



5. "Nu este vina mea"
Aceasta expresie este din ce in ce mai des folosita. Este adevara ca suntem oameni, iar a gresi este omeneste, insa se pare ca cei mai multi dintre noi se folosesc de aceasta scuza pentru a-i minti atat pe cei din jur cat si pe sine. Exista situatii in care trebuie sa ne asumam responsabilitatea pentru ceea ce facem dar si pentru ceea ce nu reusim sa facem.



Sursa: Manager.ro
Aflati mai multe >>