joi, 31 ianuarie 2013

Generali isi propune sa vinda cu 50% mai multe polite de calatorie online

Logo Generali Asigurari
Daca pe segmentul asigurarilor de locuinta sau al celor auto, piata se confrunta cu probleme reale, sunt si categorii de produse care cunosc o crestere multumitoare in aceasta perioada.

Un exemplu il reprezinta asigurarile travel, devenite un element obisnuit pentru romanii care aleg frecvent sa isi petreaca vacantele in afara tarii. Si pentru ca suntem in plin sezon de schi, multe dintre companiile din piata au venit in intampinarea clientilor cu produse concepute special pentru nevoile celor care practica sporturi de iarna.

"Pe segmentul asigurarilor de calatorie pentru sporturile de iarna, evolutia vanzarilor a inregistrat un trend ascendent. In perioada noiembrie 2012 - ianuarie 2013 am avut o crestere de 25% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut", ne-a declarat Iuliana HAMPU, Head of Travel Office, GENERALI Romania. 

La inregistrarea acestor rezultate a contribuit si strategia de vanzare folosita de companie pentru produsul sau Xtreme. Pana pe 28 februarie 2013, asiguratii beneficiaza de doua extra acoperiri, respectiv asistenta rutiera in limita a 1.000 EUR si asigurarea echipamentului de iarna in limita a 500 EUR.

De altfel, pentru GENERALI Romania, investitiile in segmentul travel au constituit mereu o prioritate. La jumatatea anului 2011, a fost relansat microsite-ul dedicat asigurarilor de calatorie www.generalitravel.ro. In acest context, conform oficialilor companiei, politele de calatorie emise online au inregistrat o crestere de 30%, la sfarsitul anului 2012, comparativ cu anul 2011, iar tendintele pentru acest an sunt cat se poate de optimiste.

"Pe segmentul online de vanzari directe ne propunem anul acesta cresteri de pana la 50% fata de 2012. Aceste cresteri sunt datorate, in mod special, faptului ca in ultima perioada tot mai multi turisti aleg sa isi petreaca vacantele in afara Romaniei si achizitioneaza servicii turistice direct prin sistemele de rezervari de profil", a adaugat Iuliana HAMPU. 

Organizatia Mondiala a Turismului a declarat la inceputul acestei saptamani ca numarul turistilor de pe intregul glob a depasit, in 2012, pentru prima data, un miliard, cu 4% mai mult fata de anul anterior. De asemenea, pentru 2013 exista in continuare perspective de dezvoltare, ceea ce va conduce la o crestere fireasca a vanzarilor pe segmentul asigurarilor mediacale de calatorie. 


Sursa: 1asig.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu