joi, 28 februarie 2013

AXA Romania se orienteaza catre segmentul corporate


AXA Romania
AXA Romania a incheiat anul 2012 cu un volum al primelor brute subscrise de 32,5 mil. lei, in crestere cu aproximativ 31% comparativ cu nivelul de 24,8 mil. lei din 2011 (date preliminare). Avansul inregistrat de companie nu a fost insa suficient pentru atingerea obiectivului financiar propus pentru anul trecut, de dublare a cifrei de afaceri pana la 50 mil. lei. 


Pe parcursul anului 2012, "primele corespunzatoare politelor nou subscrise (...) pentru clientii individuali au inregistrat o crestere semnificativa de 74%. (...) AXA a continuat sa isi consolideze si operatiunile de asigurari de grup, primele corespunzatoare politelor nou subscrise pentru clientii corporativi inregistrand, de asemenea, o crestere de 20%", se arata in comunicatul de presa al asiguratorului.



"Aceste rezultate pozitive sustinute se datoreaza in mare parte investitiilor in dezvoltarea retelei de distributie, precum si a investitiilor media in comunicarea sustinuta pe care AXA a avut-o cu consumatorii romani pe intreg parcursul anului trecut. AXA Romania si-a extins operatiunile prin cresterea retelei de distributie de la 41 la 51 de agentii in 2012, avand astazi peste 700 de consultanti financiari la dispozitia clientilor si potentialilor sai clienti din intreaga tara", a declarat Violeta CIUREL, Presedinte si CEO al AXA Romania. 



In ceea ce priveste rezultatele pe principalele clase de asigurari din portofoliul companiei, AXA Romania a realizat subscrieri de 21,7 mil. lei pe clasa asigurarilor de viata si anuitatilor, reprezentand 66,7% din totalul afacerilor. Prime brute in valoare de 9,2 mil. lei au fost inregistrate pe clasa asigurarilor de sanatate (28,3% din total) si 1,3 mil. lei pentru asigurari de casatorie si de nastere (4,1% din total). 



Excluzand afacerile realizate pe liniile de asigurari de sanatate, respectiv si de accidente si boala, si referindu-ne strict la segmentul asigurarilor de viata, cota de piata a AXA a crescut de la 1% in 2011, la 1,3% la finalul lui 2012.



Anul trecut, AXA Romania a lansat o serie de produse dedicate mai multor tipuri de clienti, precum cele patru pachete de asigurari de sanatate MedProtector si asigurarea cu componenta de investitie controlabila, AXA revizuind, de asemenea, si asigurarea cu componenta de pensie. Pentru 2013, planul de dezvoltare vizeaza sectorul corporate.



"Ne vom concentra pe profesionalizarea continua a retelei noastre de retail, dar si pe dezvoltarea diviziei dedicate segmentului corporativ, mai ales ca in acest moment avem deplina incredere in competitivitatea si complexitatea ofertei noastre de solutii financiare pentru angajatii companiilor mari si medii", a afirmat Violeta CIUREL.



La sfarsitul anului trecut, piata asigurarilor de viata totaliza 1,8 mld. lei, in crestere cu 3,8% fata de anul anterior. Cei mai mari jucatori din piata au fost ING Asigurari de Viata, BCR Asigurari de Viata VIG si METROPOLITAN Life, aceste trei societati realizand peste doua treimi din totalul pietei de asigurari de viata, in timp ce primele 10 companii au generat 93% din totalul subscrierilor. Click aici pentru a vedea topul companiilor de asigurari de viata la finalul anului 2012.




Sursa: 1asig.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu