luni, 4 februarie 2013

Povestea celei mai puternice femei din asigurari din Romania

Violeta Ciurel se numara printre executivii de top ai companiilor de asigurari
Materialul de coperta pe care noul Business Magazin il propune cititorilor saptamana aceasta incepand de luni, cu titlul "Doamna profesoara de asigurari", prezinta povestea sefei AXA Life Insurance, Violeta Ciurel, si viziunea sa asupra evolutiei pietei asigurarilor in Romania in 2013.

Violeta Ciurel se numara printre executivii de top ai companiilor de asigurari, ea avand o experienta de 13 ani in zona teoretica a economiei, ca profesoara la ASE, 14 ani in ING Group, din care sase ani petrecuti in strainatate pe pozitii de top in cadrul grupului si peste doi ani la conducerea operatiunilor din Romania ale grupului francez AXA.

Din paginile noului numar al revistei, cititorii au ocazia sa afle povestea si traseul profesional al celei mai puternice femei in industria asigurarilor din Romania, ce a avut ea de invatat de la oamenii din acest domeniu cu care a interactionat in decursul carierei si ce calitati sunt cu adevarat necesare unui bun manager, lucruri dezvaluite in cadrul primului eveniment MEET THE CEO organizat in acest an de Business Magazin.

"In general nu mi-a placut sa ma opresc la a face un singur lucru, pentru ca imi place diversitatea in tot ceea ce fac", afirma Violeta Ciurel, precizand ca acum, chiar daca este la AXA, preda in continuare si la ASE, activitate pe care a reluat-o la intoarcerea in tara - respectiv in 2010, cand a fost recrutata de francezii de la AXA ca presedinte si CEO al AXA Life Insurance Romania.

Din numarul lansat pe piata in 4 februarie, cititorii pot afla ce se intampla pe piata de fuziuni si achizitii, idei care au schimbat cursul afacerilor, generate din studiul de caz care arata cu ce pot fi inlocuite e-urile. Tot aici, Mike Edwards, directorul fabricii Bristish American Tabacco, descrie evolutia investitiilor din ultimii ani in extinderea fabricilor din Romania ale celor trei mari producatori de tigari, British American Tabacco, Philip Morris si Japan Tabacco International.

La sectiunea Auto a revistei, cei interesati vor gasi opiniile vicepresedintelui APIA, Brent Valmar, cu privire la poluarea prin taxe si evolutia importurilor pe piata autoturismelor straine in Romania, iar rubrica dedicata antreprenorilor gazduieste povestea unei afaceri de succes, construita dupa un model de business american.

In plus fata de temele precizate revista are o serie de subiecte de actualitate, analize si comentarii, grupate in sectiunile: ECONOMIE: ABC-ul american din agribusinessul romanesc; SPECIAL: Ascensiunea inaltei Porti – Turcia, intre vis si cosmar, care pot fi citite in revista Business Magazin, disponibla doar in retelele Inmedio si Relay.


Sursa: Mediafax

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu